rayat

rayat

نحوه نوشتن پست وبلاگ: راهنمای گام به گام [+ قالب پست رایگان وبلاگ]

از آنجا که در این صفحه هستید ، احتمالاً می دانید که فرایند وبلاگ نویسی چقدر در موفقیت تلاش های بازاریابی شما مثر است. به همین دلیل است که ناگفته نماند که یادگیری نحوه راه اندازی و مدیریت موثر وبلاگ به گونه ای که از تجارت شما پشتیبانی کند بسیار مهم است.

بدون داشتن وبلاگ ، با مشکلات متعددی مانند بهینه سازی ضعیف موتورهای جستجو (SEO) ، فقدان محتوای تبلیغاتی برای شبکه های اجتماعی ، تأثیر کمی در ارتباط با مشتریان و مشتریان خود و صفحات کمتری که می توانید از آنها برای به اشتراک گذاشتن سرنخ ها استفاده کنید ، مواجه می شوید. ایجاد فراخوان برای اقدام (CTA).

پس چرا ، اوه چرا ، هنوز بسیاری از بازاریابان یک لیست شستشو از بهانه ها برای اینکه چرا نمی توانند وبلاگ را حفظ کنند ، دارند؟

شاید به این دلیل که ، مگر اینکه از نوشتن لذت ببرید ، وبلاگ نویسی تجاری ممکن است جالب ، وقت گیر و دشوار به نظر برسد.

خوب ، زمان بهانه گیری به پایان رسیده است و این راهنما در اینجا به شما کمک می کند تا دلیل آن را درک کنید. ما نحوه نوشتن و مدیریت وبلاگ کسب و کار شما و همچنین ارائه الگوهای مفید برای ساده سازی تلاش های وبلاگ نویسی را پوشش خواهیم داد.

 

بیشتر: نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای سوپر شارژ کردن مهارت های نوشتاری


پست وبلاگ چیست؟

پست وبلاگ هر مقاله ، خبر یا راهنمایی است که در بخش وبلاگ یک وب سایت منتشر می شود. یک پست وبلاگ به طور معمول یک موضوع یا پرس و جو خاص را پوشش می دهد ، ماهیت آموزشی دارد ، از 600 تا 2000+ کلمه را شامل می شود و شامل انواع دیگر رسانه ها مانند تصاویر ، فیلم ها ، اینفوگرافیک ها و نمودارهای تعاملی است.

پست های وبلاگ به شما و کسب و کار شما اجازه می دهد بینش ها ، افکار و داستان های خود را در مورد هر موضوعی در وب سایت خود منتشر کنید. آنها می توانند به شما در افزایش آگاهی از برند ، اعتبار ، تبدیل و درآمد کمک کنند. مهمتر از همه ، آنها می توانند به شما در افزایش ترافیک به وب سایت شما کمک کنند.

چه چیزی باعث ایجاد یک پست وبلاگ خوب می شود؟

قبل از نوشتن یک وبلاگ ، مطمئن شوید که پاسخ سوالاتی مانند "چرا کسی مدام این پست وبلاگ را می خواند؟" و "چه چیزی باعث می شود که مخاطبان ما برای موارد بیشتر برگردند؟"

برای شروع ، یک پست وبلاگ خوب جالب و آموزنده است. وبلاگ ها باید به سوالات پاسخ دهند و به خوانندگان کمک کنند تا چالشی را که تجربه می کنند حل کنند - و شما باید این کار را به روشی جالب انجام دهید.

فقط پاسخ دادن به سالات کسی کافی نیست - شما همچنین باید اقدامات قابل انجام را در حین تعامل ارائه دهید. به عنوان مثال ، مقدمه شما باید خواننده را مجاب کند و او را وادار به خواندن پست شما کند. سپس ، از مثال هایی استفاده کنید تا خوانندگان خود را به آنچه می خواهید بگویید ، علاقه مند کنید.

چگونه یک پست وبلاگ بنویسیم

در اینجا مراحلی وجود دارد که می خواهید هنگام نوشتن یک پست وبلاگ دنبال کنید.


1. مخاطبان خود را درک کنید.

قبل از شروع به نوشتن پست وبلاگ خود ، مطمئن شوید که درک روشنی از مخاطبان هدف خود دارید.

سوالاتی مانند: آنها می خواهند در مورد چه چیزی بدانند؟ چه چیزی برای آنها طنین انداز خواهد شد؟

در اینجاست که روند ایجاد پرسونای خریدار مفید است. در هنگام ایجاد موضوعی برای پست وبلاگ خود ، آنچه را که درباره شخصیت های خریدار و علایق آنها می دانید در نظر بگیرید.

به عنوان مثال ، اگر خوانندگان شما هزاره ای هستند که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار هستند ، احتمالاً نیازی نیست اطلاعاتی را در مورد شروع به کار در رسانه های اجتماعی به آنها ارائه دهید - اکثر آنها قبلاً این مشکل را دارند.

با این حال ، ممکن است بخواهید اطلاعاتی در مورد نحوه تنظیم رویکرد رسانه های اجتماعی خود به آنها بدهید (برای مثال-از رویکردی اتفاقی و شخصی تا رویکردی که بیشتر در کسب و کار متمرکز است و روی شبکه متمرکز است). چنین تغییراتی به شما کمک می کند تا مطالبی را در مورد موضوعاتی که مخاطبان واقعاً می خواهند و نیاز دارند ، منتشر کنید.

2. دامنه وبلاگ خود را ایجاد کنید.

در مرحله بعد ، به مکانی برای میزبانی این پست و هر پست وبلاگی که می نویسید نیاز دارید. این امر مستلزم انتخاب سیستم مدیریت محتوا (CMS) و خدمات میزبانی دامنه وب سایت است.
CMS را انتخاب کنید.

CMS به شما کمک می کند تا یک دامنه وب سایت ایجاد کنید که در آن وبلاگ خود را واقعاً منتشر کنید. سیستم عامل های CMS می توانند دامنه ها را مدیریت کنند (جایی که وب سایت خود را ایجاد می کنید) و زیر دامنه ها (جایی که یک صفحه وب ایجاد می کنید که به یک وب سایت موجود متصل می شود).

مشتریان HubSpot محتوای وب را از طریق CMS Hub میزبانی می کنند. یکی دیگر از گزینه های محبوب ، وب سایت وردپرس خود میزبان در یک سایت میزبانی مانند WP Engine است. چه برای ایجاد وبلاگ خود یک دامنه یا یک زیر دامنه ایجاد کنید ، پس از انتخاب CMS باید یک سرویس میزبانی وب را انتخاب کنید.
ثبت دامنه یا زیر دامنه با میزبان وب سایت.

دامنه وبلاگ شما به این شکل خواهد بود: www.yourblog.com. نام بین دو دوره به شما بستگی دارد ، مادامی که این نام دامنه هنوز در اینترنت وجود نداشته باشد.

آیا می خواهید یک زیر دامنه برای وبلاگ خود ایجاد کنید؟ اگر قبلاً در www.yourcompany.com مشاغل آشپزی دارید ، ممکن است وبلاگی به این شکل ایجاد کنید: blog.yourcompany.com. به عبارت دیگر ، زیر دامنه وبلاگ شما در بخش اختصاصی yourcompany.com زندگی می کند.

برخی از سیستم عامل های CMS زیر دامنه ها را به عنوان یک سرویس رایگان ارائه می دهند ، جایی که وبلاگ شما در CMS زندگی می کند ، نه وب سایت کسب و کار شما. برای مثال ، ممکن است به این شکل باشد: yourblog.contentmanagementsystem.com. با این حال ، برای ایجاد یک زیر دامنه که متعلق به وب سایت شرکت شماست ، زیر دامنه را در میزبان وب سایت ثبت کنید.

 

بیشتر: بهترین طراحی وب سایت از سال 2016

 

اکثر سرویس های میزبانی وب سایت برای میزبانی یک دامنه اصلی هزینه کمی دریافت می کنند-در حقیقت ، هزینه وب سایت در صورت تعهد به مدت 36 ماه می تواند به اندازه 3 دلار در ماه ارزان باشد.

در اینجا پنج سرویس میزبانی وب محبوب برای انتخاب وجود دارد:

    GoDaddy
    HostGator
    DreamHost
    Bluehost
    iPage

3. تم وبلاگ خود را سفارشی کنید.

هنگامی که نام دامنه خود را تنظیم کردید ، ظاهر وبلاگ خود را سفارشی کنید تا موضوع محتوایی را که برای ایجاد و نام تجاری خود برنامه ریزی می کنید منعکس کند.

به عنوان مثال ، اگر در مورد پایداری و محیط زیست می نویسید ، ممکن است رنگ سبز هنگام طراحی وبلاگ خود به آن توجه داشته باشید.

اگر شما قبلاً یک وب سایت را مدیریت می کنید و اولین پست را برای آن وب سایت موجود می نویسید ، مطمئن شوید که مقاله از نظر ظاهر و موضوع با وب سایت مطابقت دارد. دو روش برای انجام این کار شامل موارد زیر است:

    لوگو: این می تواند نام و نشان تجاری شما باشد - به خوانندگان وبلاگ یادآوری می کند که چه کسی محتوا را منتشر می کند. (با این حال ، چقدر می خواهید وبلاگ خود را نامگذاری کنید ، بستگی به شما دارد.)
    صفحه "درباره": ممکن است قبلاً یک عبارت "درباره" برای توصیف خود یا کسب و کار خود داشته باشید. بخش "درباره" وبلاگ شما فرمت این بیانیه سطح بالاتر است. آن را به عنوان بیانیه ماموریت وبلاگ خود در نظر بگیرید ، که برای حمایت از اهداف شرکت شما مفید است.

4- موضوع اولین پست وبلاگ خود را مشخص کنید.

قبل از نوشتن هر چیزی ، موضوعی را برای پست وبلاگ خود انتخاب کنید. شروع موضوع می تواند بسیار کلی باشد. به عنوان مثال ، اگر شما شرکتی هستید که CRM را برای مشاغل کوچک و کوچک می فروشد ، ممکن است پست شما درباره اهمیت استفاده از یک نرم افزار واحد برای حفظ هماهنگی تیم های بازاریابی ، فروش و خدمات باشد.

نکته حرفه ای: ممکن است نخواهید برای اولین پست وبلاگ خود وارد مقاله "چگونه باید" شوید.

چرا؟

اعتبار شما هنوز ثابت نشده است قبل از آموزش نحوه انجام کاری به دیگران ، ابتدا باید نشان دهید که در زمینه خود پیشرو و منبع معتبر هستید.

به عنوان مثال ، اگر لوله کش هستید که اولین پست خود را می نویسید ، هنوز پستی با عنوان "چگونه سیستم لوله کشی را در حمام خود جایگزین کنید" نمی نویسید. ابتدا ، درباره تنظیمات شیر ​​آب مدرن بنویسید ، یا داستان موفقیت خاصی را که قبل از آب گرفتگی شیر خانه قبل از آبگیری از خانه مشتری نجات داده اید ، بیان کنید. در اینجا چهار نوع دیگر از پست های وبلاگ وجود دارد که می توانید با آنها شروع کنید:

    لیست ("Listicle"): 5 راه برای تعمیر شیر آب نشتی
    مجموعه انتخابی: 10 مارک شیر آب و سینک ظرفشویی که امروز باید در نظر بگیرید
    ارائه SlideShare: 5 نوع شیرآلات جایگزین قدیمی شما (با تصاویر)
    خبر نیوز: مطالعه جدید نشان می دهد که X درصد از مردم شیر آب خود را به اندازه کافی تعویض نمی کنند

اگر در ارائه ایده های موضوعی با مشکل مواجه هستید ، یک جلسه طوفان فکری موضوعی خوب باید به شما کمک کند. در پستی که پیوند داده ام ، همکار من یک فرآیند مفید برای تبدیل یک ایده به ایده های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. مشابه نمونه های "شیر آب نشت کننده" در بالا ، شما "موضوعات قدیمی را تکرار می کنید تا موضوعات جدید منحصر به فرد و قانع کننده ای بیابید."

این را می توان توسط:

    تغییر محدوده موضوع
    چارچوب زمانی خود را تنظیم کنید
    انتخاب مخاطب جدید
    اتخاذ رویکرد مثبت/منفی
    معرفی قالب جدید

5. یک عنوان کاری بیاورید.

شما ممکن است چند عنوان مختلف کار ارائه دهید - به عبارت دیگر ، تکرارهای نزدیک شدن به آن موضوع به شما کمک می کند تا نوشتار خود را متمرکز کنید.

به عنوان مثال ، ممکن است تصمیم بگیرید موضوع خود را به "ابزارهای رفع شیر آب نشت کننده" یا "علل شایع شیرهای نشت کننده" محدود کنید. عنوان کاری خاص است و پست شما را راهنمایی می کند تا بتوانید شروع به نوشتن کنید.

بیایید یک پست واقعی را به عنوان مثال در نظر بگیریم: "نحوه انتخاب یک موضوع جامد برای پست بعدی وبلاگ شما."

مناسب است ، درست است؟ موضوع ، در این مورد ، احتمالاً "وبلاگ نویسی" بوده است. سپس عنوان کار ممکن است چیزی شبیه به "روند انتخاب موضوع پست وبلاگ" باشد. و عنوان نهایی به "نحوه انتخاب یک موضوع جامد برای پست بعدی وبلاگ شما" ختم شد.

آن تکامل را از موضوع ، به عنوان کار ، به عنوان نهایی می بینید؟ اگرچه عنوان کار ممکن است به عنوان عنوان نهایی نباشد (بیشتر در مورد آن در یک لحظه) ، اما هنوز اطلاعات کافی را ارائه می دهد تا بتوانید پست وبلاگ خود را بر روی موضوعی خاص تر از یک موضوع کلی و قاطع متمرکز کنید.


6. یک مقدمه بنویسید (و آن را فریبنده کنید).

ما در نوشتن مقدمه های جذاب در پست "چگونه یک مقدمه بنویسیم" ، به طور خاص تر نوشتیم ، اما بیایید مرور کنیم ، آیا؟

ابتدا توجه خواننده را جلب کنید. اگر خواننده را در چند پاراگراف اول - یا حتی جملات - مقدمه از دست بدهید ، خواندن را متوقف می کند (حتی قبل از اینکه به پست شما یک تکان خوب بدهد). شما می توانید این کار را به روش های مختلف انجام دهید: داستان یا شوخی بگویید ، همدل باشید یا خواننده را با یک واقعیت یا آمار جالب درگیر کنید.

سپس ، هدف پست خود را توضیح دهید و توضیح دهید که چگونه مشکلی را که خواننده با آن روبرو می شود برطرف می کند. این به خواننده دلیلی برای ادامه خواندن می دهد و به او نشان می دهد که چگونه پست به او در بهبود کار یا زندگی کمک می کند.
 

7. محتوای خود را در یک طرح کلی سازماندهی کنید.

گاهی اوقات ، پست های وبلاگ می توانند دارای اطلاعات زیادی باشند - برای خواننده و نویسنده. ترفند این است که اطلاعات را به گونه ای سازماندهی کنید که خوانندگان از طول یا میزان محتوا نترسند. این سازمان می تواند چندین شکل داشته باشد - بخش ها ، لیست ها ، نکات - هر آنچه مناسب تر است. اما باید سازماندهی شود!

بیایید نگاهی به پست "نحوه استفاده از Snapchat: نگاهی دقیق به استراتژی Snapchat HubSpot" بیندازیم. محتوای زیادی در قطعه وجود دارد ، بنابراین با استفاده از سرصفحه های توصیفی به چند بخش تقسیم می شود. بخشهای اصلی به زیر بخشهایی تقسیم می شوند که جزئیات بیشتری را ارائه می دهند و خواندن مطالب را آسان تر می کند.

برای تکمیل این مرحله ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که پست خود را مشخص کنید. به این ترتیب ، قبل از شروع به نوشتن ، می دانید که در چه نکاتی می خواهید به آن بپردازید و بهترین کار را در چه زمینه ای انجام دهید. و برای سهولت کار ، می توانید قالب های رایگان وبلاگ ما را که از قبل سازماندهی شده اند بارگیری و استفاده کنید. برای شش مورد از رایج ترین وبلاگ ها. فقط جاهای خالی را پر کنید!


8. پست وبلاگ خود را بنویسید!

مرحله بعدی - اما نه آخرین - نوشتن محتوا است. البته نمی توانیم آن را فراموش کنیم.

اکنون که طرح یا الگوی خود را تهیه کرده اید ، آماده هستید تا جاهای خالی را پر کنید. از طرح کلی خود به عنوان راهنما استفاده کنید و در صورت نیاز تمام نکات را گسترش دهید. درباره آنچه که از قبل می دانید بنویسید و در صورت لزوم ، تحقیقات بیشتری انجام دهید تا اطلاعات ، مثالها و داده های بیشتری را برای پشتیبان گیری از نکات خود جمع آوری کنید ، در حالی که منابع مناسبی را هنگام ترکیب منابع خارجی ارائه می دهید. هنگام انجام این کار ، همیشه سعی کنید داده های دقیق و قانع کننده ای را برای استفاده در پست خود بیابید.

اگر در تطبیق جملات با هم مشکل دارید ، تنها نیستید. پیدا کردن "جریان" خود می تواند برای بسیاری از افراد چالش برانگیز باشد. خوشبختانه ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای بهبود نوشتن خود استفاده کنید. چند نکته که شما را راه میاندازد:

    اصطلاحنامه قدرت: روی یک کلمه گیر کرده اید؟ Power Thesaurus یک ابزار جمع آوری شده است که تعدادی از کلمات جایگزین را از جامعه نویسندگان در اختیار کاربران قرار می دهد.
    ZenPen: اگر برای حفظ تمرکز مشکل دارید ، این ابزار نوشتاری بدون حواس پرتی را بررسی کنید. ZenPen یک "ناحیه نوشتاری" مینیمالیستی ایجاد می کند که به شما کمک می کند کلمات را بدون نیاز به فورمه قالب بندی بلافاصله از بین ببرید.
    کلیشه یاب: آیا احساس می کنید نوشته های شما ممکن است کمی خوشمزه باشد؟ مواردی را مشخص کنید که می توانید با استفاده از این ابزار کلیشه ای دستی دقیق تر باشید.


9. پست خود را تصحیح و ویرایش کنید.

هنوز کارتان تمام نشده است ، اما نزدیک هستید! فرایند ویرایش بخش مهمی از وبلاگ نویسی است - از آن غافل نشوید.

از یک همکار آگاه به گرامر بخواهید که پست شما را کپی و تصحیح کند. شما همچنین می توانید از کمک چک لیست ویرایش نهایی یا استفاده از یک چک گرامر رایگان مانند Grammarly استفاده کنید.

اگر به دنبال تقویت مهارت های ویرایش خود هستید ، برای شروع به نکات و ترفندهایی به این پست های مفید مراجعه کنید:

    چگونه می توان ویرایشگر (بهتر) شد: 13 نکته ویراستاری
    چگونه می توان ویرایشگر کارآمدتری شد: 12 راه برای سرعت بخشیدن به فرآیند ویرایش
    10 ویرایش ساده که فوراً هر قطعه نوشتاری را بهبود می بخشد

هنگامی که آماده بررسی قالب بندی خود هستید ، عناصر وبلاگ را در نظر داشته باشید:
تصویر شاخص

یک تصویر بصری جذاب و مرتبط برای پست خود انتخاب کنید. همانطور که شبکه های اجتماعی محتوا را با تصاویر برجسته تر نشان می دهند ، تصاویر بصری بیش از هر زمان دیگری مسئول موفقیت محتوای وبلاگ شما هستند.

برای راهنمایی در انتخاب تصویر برای پست خود ، "نحوه انتخاب تصویر مناسب برای پست بعدی وبلاگ خود" را بخوانید و به بخش مربوط به قانون حق چاپ توجه کنید.
ظاهر بصری

هیچکس از یک پست وبلاگ غیر جذاب خوشش نمی آید. و فقط تصاویر نیستند که یک پست را از نظر بصری جذاب می کنند - قالب بندی و سازماندهی پست نیز هست.

در یک پست وبلاگ با فرمت خوب و از نظر بصری جذاب ، متوجه خواهید شد که از سرصفحه و زیر سربرگ ها برای تجزیه بلوک های بزرگ متن استفاده می شود-و این سرصفحه ها به طور مداوم سبک بندی می شوند.

اسکرین شات ها همیشه باید حاشیه مشابه و مشخصی داشته باشند تا در فضا شناور نشوند - این سبک باید از پست به پست ثابت بماند.

حفظ این ثبات باعث می شود محتوای شما حرفه ای تر و آسان تر به نظر برسد.
موضوعات و برچسب ها

برچسب ها کلمات کلیدی خاصی هستند که برای یک پست توصیف می شوند. آنها همچنین به خوانندگان اجازه می دهند مطالب بیشتری را در همان دسته در وبلاگ شما جستجو کنند. از افزودن لیستی از برچسب های لباسشویی به هر پست خودداری کنید. در عوض ، کمی به استراتژی برچسب گذاری وبلاگ فکر کنید.

برچسب ها را به عنوان "موضوع" یا "دسته" در نظر بگیرید و 10-20 برچسب را انتخاب کنید که نشان دهنده همه موضوعات اصلی است که می خواهید در وبلاگ خود پوشش دهید. سپس به آنها پایبند باشید.

10. یک CTA وارد کنید.

در پایان هر پست وبلاگ ، CTA را وارد کنید که نشان می دهد خواننده می خواهد در آینده چه کار کند - در وبلاگ خود مشترک شوید ، کتاب الکترونیکی بارگیری کنید ، برای وبینار یا رویداد ثبت نام کنید ، مقاله مربوطه را بخوانید و غیره.

 

بعد از اینکه بازدیدکنندگان پست وبلاگ شما را خواندند ، روی CTA کلیک می کنند و در نهایت شما یک سرنخ ایجاد می کنید. اما CTA همچنین منبع ارزشمندی برای شخصی است که مطالب شما را می خواند - از CTA های خود برای ارائه مطالب بیشتر مشابه موضوع پستی که به تازگی خواندن آنها را به کار برده است ، استفاده کنید. اگر از نحوه شروع کار مطمئن نیستید ، به برخی از نمونه های CTA نگاه کنید.

ببینید چگونه برای همه برد-برد است؟ خوانندگانی که مایلند بیشتر بیاموزند فرصت این کار را دارند و کسب و کار می تواند رهبری لازم را برای آنها کسب کند ... که حتی ممکن است مشتری شوند!


11. برای SEO در صفحه بهینه سازی کنید.

پس از اتمام نوشتن ، به عقب برگردید و عناصر روی صفحه پست خود را بهینه کنید.

در مورد تعداد کلمات کلیدی که باید شامل شوند وسواس نکنید. اگر فرصت هایی برای ترکیب کلمات کلیدی مورد نظر وجود دارد و بر تجربه خوانندگان تأثیر نمی گذارد ، این کار را انجام دهید. اگر می توانید URL خود را کوتاه تر و کلمات کلیدی تر کنید ، به دنبال آن باشید. اما کلمات کلیدی را تنگ نکنید یا به دلیل تراکم کلمات کلیدی دلخواه - از گوگل هوشمندتر از آن استفاده نکنید!

در اینجا یک سئو وبلاگ کوچک در مورد آنچه باید مرور و بهینه سازی کنید ، یادآوری می شود:
توضیحات متا

توضیحات متا عبارتند از توضیحاتی که در زیر عنوان صفحه پست در صفحات نتایج جستجوی Google وجود دارد. آنها قبل از کلیک روی پست ، خلاصه ای کوتاه از آن را در اختیار جستجوگران قرار می دهند. آنها به طور ایده آل بین 150-160 نویسه هستند و با یک فعل شروع می شوند ، مانند "یاد بگیر" ، "بخوان" یا "کشف".

در حالی که توضیحات متا دیگر به الگوریتم رتبه بندی کلمات کلیدی گوگل اهمیتی نمی دهد ، اما به جستجوگران نشان می دهد که از خواندن پست چه چیزی دریافت خواهند کرد و به افزایش نرخ کلیک شما در جستجو کمک می کند.
عنوان صفحه و سرصفحه ها

اکثر نرم افزارهای وبلاگ نویسی از عنوان پست شما به عنوان عنوان صفحه شما استفاده می کنند ، که مهمترین عنصر SEO در صفحه در اختیار شماست. اما اگر تا کنون از فرمول ما پیروی کرده اید ، باید قبلاً یک عنوان کاری داشته باشید که به طور طبیعی شامل کلمات کلیدی یا عباراتی باشد که مخاطبان مورد علاقه شما به آن علاقه دارند.

سعی نکنید عنوان خود را با قرار دادن کلمات کلیدی که به طور طبیعی به آن تعلق ندارند ، پیچیده کنید. با این اوصاف ، اگر فرصتهای واضحی برای افزودن کلمات کلیدی مورد نظر خود به عنوان پست و سرصفحه وجود دارد ، با خیال راحت آنها را استفاده کنید. همچنین ، سعی کنید عناوین خود را کوتاه نگه دارید - در حالت ایده آل ، زیر 65 کاراکتر - تا در نتایج موتور جستجو کوتاه نشوند.
متن لنگر

Anchor Text کلمه یا کلماتی است که به صفحه دیگری پیوند می یابد - چه در وب سایت شما و چه در وب سایت دیگر. کلمات کلیدی را که می خواهید به صفحات دیگر سایت خود پیوند دهید به دقت انتخاب کنید زیرا موتورهای جستجو هنگام رتبه بندی صفحه شما برای کلمات کلیدی خاص به آن توجه می کنند.

همچنین مهم است که به کدام صفحات پیوند دهید. پیوند صفحاتی را که می خواهید برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه بندی کنید ، در نظر بگیرید. در نهایت می توانید آن را در صفحه اول نتایج گوگل به جای صفحه دوم آن قرار دهید - و این سیب زمینی کوچکی نیست!
بهینه سازی تلفن همراه

بیش از 60 درصد از بازدیدهای ارگانیک از طریق دستگاه تلفن همراه انجام می شود. بنابراین داشتن یک وب سایت با طراحی ریسپانسیو بسیار مهم است. علاوه بر اطمینان از اینکه بازدیدکنندگان وب سایت شما (از جمله بازدیدکنندگان وبلاگ شما) بهترین تجربه ممکن را دارند ، بهینه سازی برای موبایل به وب سایت شما امتیاز SEO می دهد.


12. یک عنوان جذاب انتخاب کنید.

آخرین و مهمترین نکته این است که زمان آن رسیده است که عنوان کار خود را تقویت کنید. خوشبختانه ، ما یک فرمول ساده برای نوشتن عناوین جذاب داریم که توجه خوانندگان را به خود جلب می کند. در اینجا آنچه را باید در نظر گرفت:

    با عنوان کاری خود شروع کنید.
    هنگام شروع به ویرایش عنوان خود ، به خاطر داشته باشید که مهم است که عنوان را دقیق و واضح نگه دارید.
    سپس ، روی عنوان خود سکسی کنید - چه از طریق زبان قوی ، چه با اشاره یا یک تاکتیک ادبی دیگر.
    اگر می توانید ، با جستجوی تعدادی از کلمات کلیدی در جستجوگرها ، سئو را بهینه کنید (البته اگر طبیعی باشد!).
    در نهایت ، ببینید آیا می توانید آن را به طور کلی کوتاه کنید. هیچ کس عنوان طولانی و قریب به اتفاق را دوست ندارد - به یاد داشته باشید ، گوگل قبل از اینکه آن را در صفحات نتایج موتور جستجوی خود کوتاه کند ، 65 کاراکتر یا کمتر را ترجیح می دهد.


اگر مراحل بالا را فرا گرفته اید ، با چند روش برای ارتقا سطح پست های وبلاگ خود آشنا شوید.

در حال حاضر ، شما باید بدانید برای چه کسانی می نویسید ، یک وبلاگ کاملاً راه اندازی شده است و اصول اولیه نوشتن یک پست وبلاگ را درک می کنید. در حالی که درک کاربردهای نوشتن یک پست آسان است ، شروع به کار در اولین مقاله خود دشوار است.

بیایید مراحل نوشتن اولین پست وبلاگ شما را طی کنیم.
اولین پست وبلاگ شما: انتخاب موضوع ، نوشتن پست و در واقع کسب موفقیت

شما نکات فنی و کاربردی را کنار گذاشته اید - اکنون وقت آن است که اولین پست وبلاگ خود را بنویسید. و خیر ، این مکان برای معرفی خود و وبلاگ جدید شما نیست (یعنی "به وبلاگ من خوش آمدید! این موضوعی است که من به آن می پردازم. در اینجا دسته های رسانه های اجتماعی من است. لطفاً دنبال کنید؟").

ما در قسمت قبل به طور مختصر به آن پرداخته ایم ، اما اولین پست وبلاگ شما نباید راهنمای نحوه انجام آن باشد. به یاد داشته باشید: شما هنوز در این زمینه اقتدار ایجاد نکرده اید.

 

این غیر قابل تصور به نظر می رسد ، درست است؟ اگر افراد بیشتری در جستجوی یک اصطلاح یا موضوع هستند ، این برای خوانندگان بیشتری برای شما مفید است.

اما این درست نیست اگر موضوعی کلی و بسیار جستجو شده را انتخاب کنید که توسط رقبای اصلی یا مارک های معتبرتر پوشش داده شده باشد ، بعید است که پست شما در صفحه اول صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) قرار گیرد. با انتخاب موضوعی که تعداد کمی از وبلاگ نویسان درباره آن نوشته اند ، به وبلاگ تازه متولد شده خود فرصت دهید.

TLDR ؛ اولین پست شما باید موضوعی خاص و کم حجم را پوشش دهد. همانطور که بیشتر و بیشتر در وبلاگ خود می نویسید و اقتدار موضعی ایجاد می کنید ، می توانید کلمات کلیدی بسیار جستجو شده را پوشش دهید.

بیایید این روند را طی کنیم.


1. یک موضوع کم حجم پیدا کنید.

اولین قدم یافتن موضوعی با جستجوهای کم در گوگل است (توصیه می کنیم حدود 10 تا 150 جستجو ماهانه را رعایت کنید). این موضوعات رقابت کمتری را ارائه می دهند و بنابراین باید اجازه دهند پست وبلاگ جدید شما راحت تر رتبه بندی شود.

برای انتخاب موضوع ، می توانید یک جلسه طوفان فکری سنتی انجام دهید یا در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید. ما دومی را پیشنهاد می کنیم زیرا در واقع می توانید ببینید چند نفر به دنبال آن موضوع هستند.

اکنون ، از اصطلاح "تحقیق در مورد کلمات کلیدی" نترسید. این فقط برای بازاریابان نیست ، بلکه برای وبلاگ نویسان جدید نیز هست. و انجام آن واقعاً آسان است.

برای شروع سریع جستجوی کلمات کلیدی ، ابتدا با تعیین موضوع کلی وبلاگ خود شروع کنید.

بگویید لوله کش هستید موضوع عمومی و سطح بالا شما ممکن است "لوله کشی" (67 هزار جستجوی ماهانه) باشد.

در مرحله بعد ، این عبارت را در ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند:

    Ahrefs
    موز
    Ubersuggest
    کلمه شکن

وقتی این عبارت را از طریق ابزار اجرا می کنید ، لیستی از کلمات کلیدی مرتبط ظاهر می شود. لیست را اسکن کرده و یکی را با حجم جستجوی کمتر انتخاب کنید. برای این مثال ، ما از "لوله کشی زیر سینک ظرفشویی" (1.4K جستجو ماهانه) استفاده می کنیم.

آن کلمه کلیدی را دوباره در ابزار تحقیق کلمات کلیدی اجرا کنید. به کلمات کلیدی مربوطه نگاه کنید. یکی با حجم جستجوی کمتر پیدا کنید. این کار را دوباره انجام دهید.

برای این مثال ، ما به "مشکلات لوله کشی زیر سینک آشپزخانه" (10 جستجوی ماهانه) می پردازیم. این موضوع اولین پست ماست.

TLDR ؛ کلمه کلیدی کم حجم و کم رقابت را انتخاب کنید که رتبه اول پست شما را تضمین کند.

برای راهنمایی بیشتر در مورد تحقیقات کلمات کلیدی ، در اینجا منابع بیشتری وجود دارد که می توانید استفاده کنید:

    نحوه انجام کلمات کلیدی برای SEO: راهنمای مبتدیان
    نحوه انجام تحقیق و رتبه بندی کلمات کلیدی
    ابزارهای برتر برای یافتن کلمات کلیدی دم بلند

2. عبارت Google را برای بررسی مجدد هدف جستجو ، جستجو کنید.

شما موضوع خود را دارید-اکنون ، دوباره بررسی کنید که آیا هدف جستجوی کاربر توسط یک پست وبلاگ محقق شده است.

معنی آن چیست؟

اگر کسی به دنبال "مشکلات لوله کشی زیر سینک آشپزخانه" است ، ممکن است به دنبال آموزش ، نمودار ، مقاله یا محصولی باشد که بتواند مشکل را برطرف کند. اگر آنها به دنبال سه مورد اول هستند ، شما خوب هستید - این را می توان در یک پست وبلاگ پوشش داد. اما یک محصول متفاوت است و پست وبلاگ شما رتبه ای نخواهد داشت.

چگونه قصد جستجو را مجدداً بررسی می کنید؟

این عبارت را در گوگل جستجو کنید و نتایج را ببینید. اگر مقالات دیگر و پست های وبلاگ برای آن دوره رتبه بندی می شوند ، خوب است. اگر فقط صفحات محصول یا فهرست هایی از نشریات اصلی را پیدا می کنید ، در اولین پست خود موضوع جدیدی را پیدا کنید.

اصطلاح "حمام لوله کشی زیر سینک ظرفشویی" (30 جستجو ماهانه) را در نظر بگیرید. به نظر می رسید که کاملاً مناسب است زیرا جستجوهای ماهانه کمی داشت.

با جستجوی عبارت ، ما چرخ فلک های محصول ، صفحات محصول Home Depot و Lowes و راهنماهای نوشته شده توسط نشریات اصلی را پیدا کردیم. (شما همچنین می خواهید حداقل در حال حاضر از موضوعاتی که در نشریات اصلی پوشش داده شده است اجتناب کنید.)

TLDR ؛ قبل از نوشتن اولین پست وبلاگ خود در مورد موضوعی با حجم کم ، با جستجوی کلمه کلیدی ، هدف کاربر را دوباره بررسی کنید. همچنین ، فراموش نکنید که نگاهی به کسانی که تا به حال در مورد آن موضوع نوشته اند بیندازید. اگر مارک اصلی را می بینید ، در مورد موضوع دیگری بنویسید.


3. سوالات و اصطلاحات مربوط به آن موضوع را بیابید.

شما یک موضوع بسیار منحصر به فرد دارید که تا کنون فقط توسط چند نفر پوشش داده شده است. وقت آن رسیده است که با پوشش دادن موضوعات مرتبط یا مجاور آن را بررسی کنید.

از ابزارهای زیر استفاده کنید:

    به عموم پاسخ دهید: هنگامی که کلمه کلیدی خود را در این ابزار قرار می دهید ، لیستی از سوالات مربوط به آن اصطلاح را در اختیار شما قرار می دهد.
    گوگل: گوگل بهترین دوست شماست. عبارت را جستجو کرده و در بخش «مردم همچنین می پرسند» و «مردم نیز جستجو می کنند» را جستجو کنید. حتماً آن موضوعات را در پست لمس کنید.

همچنین می توانید از این ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی که در بالا در مرحله اول ذکر کردیم استفاده کنید.

5. پست را بنویسید و بنویسید.

اکنون وقت آن است که اولین پست خود را بنویسید و بنویسید!

با موضوعات تخصصی و سوالات مرتبط خود به عنوان پست راهنما ، اکنون می توانید پستی بنویسید که به طاقچه شما بسیار مرتبط است و رقابت چندانی ندارد.

از راهنمای نحوه راهنمایی که در قسمت قبل به اشتراک گذاشتیم برای کمک به نوشتن اولین پست عالی استفاده کنید.

فراموش نکنید که:

    حداقل 1000 کلمه بزنید. بارها و بارها ثابت شده است که پست های طولانی رتبه بهتری دارند.
    کلمه کلیدی مورد نظر خود را در عنوان قرار دهید. آن موضوعی را که در مرحله اول انتخاب کردیم به خاطر دارید؟ سعی کنید آن را به طور طبیعی در عنوان خود وارد کنید.

 

6. اولین پست خود را از طریق ترویج تبلیغ کنید.

به عنوان یک وبلاگ نویس جدید ، احتمالاً هنوز رسانه اجتماعی دنبال نمی کنید. راه حل؟ چند پیوند بک لینک به پست ایجاد کنید تا از کار بیافتد.

بک لینک ها یک عامل مهم رتبه بندی هستند ، اما شما نمی خواهید از روش های کلاه سیاه مانند اسپم کردن بخش نظرات در وبلاگ های دیگر استفاده کنید. در عوض ، با مردم تماس بگیرید و به آنها اطلاع دهید که این منبع جدید وجود دارد تا بتوانند به پست شما پیوند دهند.

به عنوان مثال ، اگر لوله کش هستید ، ممکن است با انجمن لوله کش محلی خود تماس بگیرید. در اینجا بیشتر منابع تبلیغات پست وبلاگ آمده است:

    12 روش امتحان شده و واقعی برای تبلیغ پست های وبلاگ
    10 سایت که می توانید برای تبلیغ رایگان وبلاگ استفاده کنید
    9 الگوهای ایجاد ارتباط با ایمیل ایجاد شده که واقعاً کار می کنند
    پیوند ورودی 101: 34 روش ایجاد بک لینک برای SEO
    11 روش خلاقانه (اما 100٪ کلاه سفید!) راه های کسب بک لینک

ایده های ارسال اولین وبلاگ

گیر؟ بیایید نگاهی به برخی از ایده های اولین پست وبلاگ بیندازیم.
تفاوت بین [موضوع طاقچه] و [موضوع طاقچه] ، توضیح داده شده توسط [متخصص طاقچه]

    تفاوت بین SEM و SEO ، که توسط کارشناس بازاریابی توضیح داده شده است
    تفاوت بین خودروهای سواری و کوپه که توسط مکانیک خودرو توضیح داده شده است
    تفاوت بین پخت و پخت ، توضیح داده شده توسط یک نانوا حرفه ای

10 بهترین و بدترین [ابزار طاقچه] برای [فعالیت طاقچه]

    10 بهترین و بدترین نرم افزار نوشتن برای داستان نویسی
    10 بهترین و بدترین CRM برای پرورش چشم اندازها
    10 بهترین و بدترین خودروهای خانوادگی برای سفرهای جاده ای

8 [فعالیت طاقچه] اشتباهات رایج (+ راه های رفع آنها)

    8 اشتباهات رایج در نوشتن غیر داستانی (+ راههای رفع آنها)
    8 ماهی قزل آلا اشتباهات رایج (+ راه های رفع آنها)
    8 اشتباه رایج در نگهداری خودرو (+ راههای رفع آنها)

9 نکته ثابت شده برای [فعالیت طاقچه]

    9 نکته ثابت شده برای بررسی مشکلات لوله کشی زیر سینک آشپزخانه شما
    9 نکته اثبات شده برای نوشتن کتاب پرفروش غیر داستانی
    9 نکته ثابت شده برای انجام تعمیر و نگهداری اتومبیل DIY

چرا ما/من از [ابزار طاقچه] به [ابزار طاقچه] تغییر کردیم (مقایسه)

    چرا ما از Pipedrive به HubSpot تغییر کردیم (مقایسه)
    چرا از Microsoft Word به Scrivener تغییر کردم (مقایسه)
    چرا ما از iMacs به Surface Studio تغییر کردیم (مقایسه)

[Niche Tool] در مقابل [Niche Tool]: کدام [Tool] برای شما مناسب است؟

    Zendesk vs Freshcaller: کدام نرم افزار تماس برای شما بهتر است؟
    Air Fryer vs Convection Oven: کدام یک برای شما بهتر است؟
    مزدا میاتا در مقابل تویوتا سوپرا: کدام خودروی اسپرت برای شما بهتر است؟

خلاصه نهایی نکات و ترفندهای [فعالیت طاقچه]

    خلاصه نهایی نکات و ترفندهای نگارش رمان
    خلاصه نکات و نکات پخت ماکارون
    خلاصه نهایی نکات و ترفندهای سفر انفرادی

چند نمونه واقعی از پست های وبلاگ می خواهید؟ ببینید اولین پست وبلاگ شما با توجه به موضوعی که انتخاب می کنید و مخاطبی که مورد نظر شماست چگونه می تواند باشد.


نمونه پست های وبلاگ

    پست بر اساس لیست
    پست رهبری اندیشه
    پست مجموعه گردآوری شده
    ارائه SlideShare
    پست اخبار
    پست اینفوگرافیک
    نحوه ارسال
    پست مهمان

1. پست وبلاگ مبتنی بر لیست
گاهی به پست های مبتنی بر لیست "فهرست" ، ترکیبی از کلمات "لیست" و "مقاله" می گویند. اینها مقالاتی هستند که اطلاعات را در قالب یک لیست ارائه می دهند. یک فهرست از زیر سرفصل ها برای تجزیه و تحلیل پست وبلاگ به قطعات جداگانه استفاده می کند و به خوانندگان کمک می کند مطالب شما را راحت تر مورد بررسی و هضم قرار دهند.

همانطور که در مثال وبلاگ ما مشاهده می کنید ، فهرست ها می توانند نکات و روش های مختلفی را برای حل مشکل ارائه دهند.

2. پست رهبری اندیشه
پست های رهبری فکری به شما امکان می دهد تخصص خود را در مورد یک موضوع خاص به اشتراک بگذارید و دانش خود را با خوانندگان خود به اشتراک بگذارید.

این قطعات - که می توانند به صورت اول شخص نوشته شوند ، مانند پست نشان داده شده در بالا - به شما کمک می کند تا با مخاطبان خود اعتماد ایجاد کنید تا مردم وبلاگ شما را جدی بگیرند و شما همچنان برای آن بنویسید.

3. پست مجموعه گردآوری شده
مجموعه های انتخاب شده نوع خاصی از پست وبلاگ فهرست بندی هستند. به جای به اشتراک گذاشتن نکات یا روش هایی برای انجام کاری ، این نوع پست وبلاگ لیستی از مثالهای واقعی را که همه آنها مشترک هستند به منظور اثبات یک نکته بزرگتر به اشتراک می گذارد.

در پست مثال بالا ، Listverse هشت نمونه واقعی از تکامل در حال عمل را در میان هشت حیوان مختلف به اشتراک می گذارد - با پروانه شب پر شروع می شود.

4. ارائه SlideShare
SlideShare یک ابزار ارائه است که به ناشران کمک می کند تا اطلاعات زیادی را در اسلایدهای به راحتی قابل اشتراک گذاری قرار دهند. مانند یک پاورپوینت فکر کنید ، اما برای وب. با توجه به این موضوع ، پست های وبلاگ SlideShare به شما کمک می کند تا SlideShare خود را تبلیغ کنید تا بتواند جریان ثابت بازدیدکنندگان را ایجاد کند.

برخلاف وبلاگ ها ، عرشه های SlideShare اغلب در موتورهای جستجو رتبه خوبی ندارند ، بنابراین به بستری برای ارسال پیام خود به افرادی که به دنبال آن هستند نیاز دارند. با قرار دادن و جمع بندی SlideShare خود در یک پست وبلاگ ، می توانید اطلاعات زیادی را به اشتراک بگذارید و به آن فرصتی بدهید تا در همان زمان در Google رتبه بندی شود.

 

آیا به ایده های SlideShare نیاز دارید؟ در مثال بالا ، ما "فرهنگ فرهنگ" شرکت خود را به یک ارائه SlideShare تبدیل کردیم که هرکسی می تواند به آن نگاه کند و از آن درس بگیرد و سپس آن را در یک پست وبلاگ تبلیغ کرد.
5. ارسال خبر

"اخبارفروشی" نام مستعار "ربودن" وبلاگ شما برای انتشار اخبار مهم مربوط به صنعت شما است. بنابراین ، پست روزنامه فروشی نوعی مقاله است که تنها هدف آن جلب توجه مصرف کنندگان است و ضمن ارائه توصیه های حرفه ای بی وقفه به آنها ، ثابت می کند که وبلاگ شما منبعی قابل اعتماد برای اطلاع از اتفاقات بزرگی است که در صنعت شما رخ می دهد.

مثال روزنامه جورج در بالا توسط Houzz ، تجار دکوراسیون منزل و منبع طراحی داخلی ، در مورد یک برنامه تلفن همراه جدید که فقط برای طراحان داخلی راه اندازی شد ، منتشر شد. Houzz این برنامه را راه اندازی نکرد ، اما خبر راه اندازی آن برای مخاطبان Houzz اهمیت کمتری ندارد.

6. پست اینفوگرافیک
پست اینفوگرافیک هدف مشابهی با پست SlideShare - چهارمین مثال ، که در بالا توضیح داده شد - ارائه می دهد ، زیرا اطلاعاتی را ارائه می دهد که ممکن است نسخه ساده وبلاگ برای آنها بهترین قالب نباشد.

به عنوان مثال ، وقتی به دنبال به اشتراک گذاشتن اطلاعات آماری زیادی (بدون خسته کننده یا گیج کننده خوانندگان) هستید ، ساختن این داده ها در یک اینفوگرافیک خوب طراحی شده و حتی جذاب می تواند خوانندگان شما را درگیر محتوای شما کند. همچنین به خوانندگان کمک می کند تا اطلاعات را مدت ها پس از خروج از وب سایت شما به خاطر بسپارند.

7. نحوه ارسال
مثال: نحوه نوشتن پست وبلاگ: راهنمای گام به گام

برای این مثال ، نیازی نیست به پست وبلاگی که در حال حاضر می خوانید ، بیشتر نگاه کنید! راهنماهایی مانند این به حل مشکلی برای خوانندگان شما کمک می کند. آنها مانند یک کتاب آشپزی برای صنعت شما هستند ، مخاطبان خود را گام به گام در پروژه ای پیش می برند تا سواد آنها را در این زمینه ارتقا دهند.

هرچه پست های بیشتری از این دست ایجاد کنید ، خوانندگان شما مجهزتر خواهند بود تا با شما کار کنند و روی خدماتی که ارائه می دهید سرمایه گذاری کنند.

8. پست مهمان
پست های مهمان نوعی پست وبلاگ است که می توانید از آن برای قرار دادن سایر صداها در وبلاگ خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید نظر یک متخصص خارجی را در مورد موضوعی دریافت کنید ، یک پست مهمان برای این کار مناسب است.

علاوه بر این ، این پست ها به وبلاگ شما تنوع موضوعی و دیدگاهی می دهند. اگر مشتری شما مشکلی دارد که نمی توانید حل کنید ، پست مهمان یک راه حل عالی است.

اگر شروع به پذیرش پست های مهمان می کنید ، دستورالعمل های سرمقاله تنظیم کنید تا مطمئن شوید که آنها با استانداردهای پست های شما مطابقت دارند.

برای وبلاگ آماده هستید؟

وبلاگ نویسی می تواند به شما در ایجاد آگاهی از نام تجاری ، تبدیل شدن به یک پیشگام و متخصص در صنعت خود ، جذب سرنخ های واجد شرایط و افزایش جذب کمک کند. مراحل و نکاتی را که در بالا به آنها اشاره کردیم ، دنبال کنید تا از همین امروز انتشار و بهبود وبلاگ خود را آغاز کنید.

rayat
rayat

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋